Top

Pomoc


 

1. Zablokowana możliwość opłacenia biletu - co dalej?

 

Jeżeli możliwość płatności została zablokowana po nieudanej próbie opłacenia biletu - odczekaj godzinę. Po tym czasie wejdź w zakładkę "moje bilety". Zaznacz biały kwadrat znajdujący się obok nazwy biletu/karnetu za który chcesz zapłacić. Po tej operacji przycisk "płacę" zostanie odblokowany. 

 

2. Jak założyć konto?

Aby założyć konto w systemie, przejdź na stronę Załóż konto. Będziesz miał do wyboru rejestrację pełną. Charakteryzuje się ona możliwością zakupu biletów oraz /kart kibica/doładowaniem karty/karnetów na wszystkie imprezy, również na te, dla których wymagana jest identyfikacja danych osobowych. 

W obu przypadkach musisz wypełnić wymagane pola oznaczone *. Jeżeli, pominiesz jakąkolwiek pozycję konto nie zostanie utworzone. Jeżeli uzupełniłeś dane i zaakceptowałeś klauzule, wciśnij przycisk Załóż konto. 

Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli na dokończenie rejestracji. Kliknij w niego - pozwoli to na przekierowanie do strony logowania i wejście na nowo utworzone konto. 

 

3. Nie dostałem linku aktywacyjnego

W sytuacji, gdy podczas rejestracji konta nie został przesłany do Ciebie, na podany adres e-mail link aktywacyjny, wejdź w zakładkę Załóż konto i naciśnij na "Nie otrzymałem linka aktywacyjnego". Musisz wówczas wpisać w wyznaczone pole maila, wykonać zadanie captcha i nacisnąć przycisk Wyślij.

Ponownie na maila otrzymasz link aktywacyjny. 

 

4. Logowanie do systemu

Jeśli dokonałeś już rejestracji konta, przejdź do zakładki Zaloguj się dostępnej w menu głównym. Wpisz w wyświetlonym oknie adres e-mail i hasło. Następnie naciśnij Zaloguj się. Zostaniesz przekierowany na stronę główną z poziomu której możesz wejść w swój profil oraz dokonać zakupu.

 

Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.

 

5. Edycja danych

W celu zmiany swoich danych, zaloguj się i przejdź do strony Edycja profilu. W zależności od typu rejestracji, którą wybrałeś (patrz pkt. 1 Jak założyć nowe konto?) będziesz mógł:

a) w przypadku rejestracji pełnej - uzupełnić/zmienić pola dotyczące miejsca zamieszkania

Po dokonaniu potrzebnych modyfikacji wciśnij przycisk Zapisz. Twoje dane zostaną zmienione. 

 

6. Jak kupić bilet?

Zakupić bilet na wybrany mecz możesz bezpośrednio ze strony głównej lub w zakładce W sprzedaży. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

a) wybierz mecz  - naciśnij na Kup bilet;

b) wybierz sektor - gdy chcesz powrócić do wyboru meczu zaznacz Zrezygnuj z zakupu;

c) wybierz miejsca (można wybrać maksymalnie 10 miejsc) - jeżeli chcesz powrócić do wyboru sektora kliknij Zmień wybrany sektor, w przeciwnym wypadku Przejdź dalej;

d) wybierz rodzaj biletu

e) wciśnij przycisk Rezerwuję i płacę.

Płatności możesz dokonać od razu (Płacę teraz), za pośrednictwem systemu Przelewy 24 lub w późniejszym czasie (Zapłacę później). Wybór drugiej opcji spowoduje, że wszystkie nieopłacone bilety/karty kibica będą widoczne na stronie Moje bilety i umożliwi dokończenie transakcji w późniejszym czasie.  Po siedmiu dniach rezerwacja zostanie automatycznie wygaśnie.

Uwaga! Pamiętaj, że posiadając konto anonimowe nie będziesz mógł zakupić biletu na wszystkie imprezy.   

 

7. Jak kupić KARNET?

Zakupić bilet na SEZON możesz bezpośrednio ze strony głównej lub w zakładce W sprzedaży. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

a) wybierz przycisk  - naciśnij na Kup Karnet;

b) wybierz sektor;

c) wybierz miejsca (można wybrać maksymalnie 10 miejsc) - jeżeli chcesz powrócić do wyboru sektora kliknij Zmień wybrany sektor, w przeciwnym wypadku Przejdź dalej;

d) wybierz rodzaj Karnetu

e) wpisz dane osobowe dla każdego posiadacza wymagane przy zakupie Karnetu, 

f) wciśnij przycisk Rezerwuję i płacę.

Płatności możesz dokonać od razu (Płacę teraz), za pośrednictwem systemu Przelewy 24 lub w późniejszym czasie (Zapłacę później). Wybór drugiej opcji spowoduje, że wszystkie nieopłacone bilety/karty kibica będą widoczne na stronie Moje bilety i umożliwi dokończenie transakcji w późniejszym czasie.  Po jednym dniu rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Uwaga! Pamiętaj, że posiadając konto anonimowe nie będziesz mógł zakupić biletu na wszystkie imprezy. 

Pamiętaj, że karnet dla osoby poniżej 13 roku życia będziesz mógł kupić tylko i wyłącznie z karnetem Opiekuna;

Karnet można zakupić tylko i wyłącznie podając dane wymagane tj. Imię i nazwisko, numer PESEL. 

 

8. Przegląd zarezerwowanych biletów i karnetów

Aby móc przeglądać listę dokonanych rezerwacji, musisz być zalogowany. Po zalogowaniu przejdź na stronę Moje bilety, na której wyświetlana jest lista zarezerwowanych oraz kupionych biletów i karnetów. Za pomocą przycisku Szczegóły możesz podejrzeć informacje dotyczące transakcji. 

 Jeżeli impreza się odbyła, a zaistnieje konieczność podglądu szczegółów, wystarczy, że skorzystasz z opcji Pokaż starsze. 

 

9. Jak odebrać karnet?

Karnet należy odebrać w Kwiaciarni H. Skrzydlewska na Motoarenie Łódź ul. 6 Sierpnia 71. Przy odbiorze należy okazać dokument tożsamości a także wydrukowane potwierdzenie zakupu (dostępne w panelu moje bilety). O godzinach otwarcia punktu, za pośrednictwem swych stron, będzie na bieżąco informować KŻ Orzeł Łódź.

W przypadku odbioru karnetu za inne osoby należy przy odbiorze okazać upoważnienie. 

 

10. Gdzie znajdę bilet do samodzielnego wydruku?

Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie Moje biletyNaciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF.